Skydive i New Zeeland

Hej vänner!

Mycket har hänt senaste tiden, och det har tråkigt nog varit en riktigt tuff vecka. Samuels älskade farfar har tyvärr lämnat oss. Vilket är hur tungt som helst, och en stor chock för oss alla. Man känner sig så hjälplös och liten när sådant här händer, speciellt när man befinner sig på andra sidan jorden. Det känns så himla orättvist att det händer nu, när vår hemresa är så nära. Det är ju bara några veckor kvar tills vi äntligen skulle få krama om våra kära familjer & släkt igen. Som vi längtat(längtar) efter det. Helt ofattbart. Men nu har vi istället fått en skyddsängel, som håller oss om ryggen genom de sista destinationerna. ❤
 
För att återgå till vad vi gör här borta, så har vi nu lämnat Australien för Nya Zeeland. Just nu befinner vi oss i Queenstown där jag, Samuel & Johan igår gjorde en skydive. Vi gjorde den från 15000 feet och det var det mäktigaste jag varit med om. Så häftigt & otroligt vackert, och det gav den sjukaste adrenalinkicken någonsin. Jag gjorde en skydive i Australien också men det var inte i närheten av det här. Det var så jäkla häftigt! Höjden blev mycket mer påtaglig när man var över bergen, och det kändes mycket mer på riktigt denna gång. Kallt som satan var det också, mina tänder ilade i ett helt dygn efteråt. Wow vilken upplevelse!
 
 
Världens bästa kille, som jag älskar dig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: