Auckland

Idag lämnar vi Aucklad för......

 

Vanuatu! Det ska bli så skönt med sol, bad & dykning igen. Det känns som vi blivit jättebleka och torra senaste veckorna. Igår lyxade vi till det med att gå ut och äta, som ett avslut på resandet i husbilen. Det har blivit mycket kikärtor på burk, havregrynsgröt & tonfisk på burk senaste tiden. Smaklökarna höll på att dö ut och skrek verkligen efter någon mat som faktiskt smakar något. Vi åt en helt otroligt god thaimat, på en jättemysig & genuin restaurang. Jag åt självklart kyckling i röd curry, vilket är min favvorätt. Med kyckling satay & ett glas riesling. Halleluja!

 

 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: