Champagne beach, Santo, Vanuatu

 
 
 
 
 
 
 
 
 
En av dagarna på Santo hyrde vi en chaufför som tog oss till Nanda Blue Hole, Champagne Beach och ett till blå hål jag inte minns namnet på. Bäst var självklart Nanda, som ni ser i inlägget nedanför. Champagne beach var också fint, inte resans hittills finaste eller bästa strand dock (vi har blivit extremt bortskämda)! Men det var vacket. Inte en kotte var det där heller, det är alltid lyxigt. Det andra blåa hålet var inget speciellt, vattnet var typ smutsblått (haha) man kunde inte se botten. En svinrolig lian fanns det där iallafall. Mer bilder därifrån kommer!!











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: