Lake Hyes/Queenstown

 
 
 
 
 
 
 

Här har vi campat de senaste nätterna. Det ligger bara knappt 10 min utanför Queenstown, och är en gratis campingyta med riktiga vattentoaletter till och med. Med såhär fin utsikt!! Förstår ni vilken lyx. Riktigt nice när man hittar sådana campingar. Som ni även ser på bilderna är det svinkallt här på morgnarna, frost till och med! Det är inte vad vår Asienpackning är utrustad för om man säger så. Så vi har köpt på oss lite billiga, varma & riktigt fula myskläder haha. På bilden nästlängst ner ser ni vår campingvan. 5,8m lång, 2,8m hög och med två dubbelsängar, gasolkök, kyl, matbord & micro. Riktigt mysig faktiskt! Och ett otroligt lyft från att ha sovit i förarsätet i vår kära bil i Aussie. Bäst av allt är även att den har AUX-sladd. Wihooo!












Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: