Bungyjump

 
 
 
 
Nu har jag gjort det! Jag gjorde en här ifrån Kawarau River. Övriga gänget gjorde från Newis men det kände jag mig inte tillräckligt tuff för, haha. Det här var lite färgstarkare också så jag var nöjd! Läskigaste var självklart att ta stegen ut på plankorna. Dels för att repet redan hängde ner mot floden, och drog i mig med världens tyngd. Sen vet det dessutom rätt tidigt på morgonen så frosten låg fortfarande kvar. Så jag var livrädd för att halka och samtidigt ryckas ner av repet. Men det gjorde jag inte! Att falla fram var rent och skärt obehag & rädsla hela vägen igenom, jag skulle aldrig säga att jag njöt. Men det var skönt att ha gjort det. Skydiven var dock mycket mycket roligare & häftigare. 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: