Rottnest Island

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rottnest Island. Här var vi en heldag. Vi hyrde cyklar och cyklade runt halva ön uppskattningsvis. Vi hängde med Quakkas, som är ett pungdjur som bara finns på den ön. Konstant leende och supersnälla varelser som nyfiket kom och nosade/krafsade på oss och våra väskor. Vi stannade och badade vid både little salmon & salmon bay. Jättevackert verkligen! Dock var vattnet iskallt. Det var nästan värre än i Sverige, gissar på att det var högst 17 grader. Huh! En chock efter 4,5 månad i 28-30 graders vatten. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: