Mot Ayers Rock

 
Hej på er!
Först och främst vill jag bara säga vad kul att ni fortsätter kika in här på bloggen, trots att jag har varit så dålig på att uppdatera. Nu har jag dock nästan uppdaterat ikapp till realtid. Idag har vi påbörjat vår resa mot Ayers Rock. Den börjar i Esperance och beräknas ta 3 dagar. Hela 316mil är det. Av alla vi har pratat med så ryktas det om att det enbart är sand, sand, och åter sand vi kommer att passera. Så det sägs inte vara så jättemycket att se, och täckning var något vi kunde vi se oss i stjärnorna efter. Så hör ni ingenting ifrån oss vet ni varför. Vi har därför inga planer på att göra några långstopp längs sydkusten, men det är några platser vi vill kika in. Annars blir det nog enbart sov och mat-stopp. Hör av mig så fort jag kan! Kram 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: