bloggproblem

Hej bloggen.
Just nu är jag superbesviken på min bloggportal. Jag vill gärna lägga upp bilder på bloggen och visa vad vi gör om dagarna. Men som ni vet bor vi i bilen just nu. Så vi är ute och gör saker hela dagarna, lagar och äter vår mat i bilen mestadels och sover i bilen. Tillgången till wi-fi är därmed minimal. Mobilsurf är dessutom riktigt dyrt här i Australien, eller ja det är precis som i Sverige. Därför vill jag helst inte använda upp hela mitt mobilsurf till att blogga, och inlägg utan bilder är ju jättetråkigt. Bloggandet är därmed riktigt svårt att hålla igång. Igår var jag dock på ett superbra wi-fi och laddade upp över 40 bilder på bloggen, trodde jag. Men nu visar 3/4 av dem bara error så nu är jag superbesviken & frustrerad. Ni får helt enkelt stå ut med sämre uppdatering, jag försöker så gott jag kan. Kramis!
 
 
 
 
 
Här har ni några få bilder från Breemer bay, i West Australia. Tanken var att ni skulle få se massa bilder härifrån, samt från Esperance, Wyadup Rocks och Ayers Rock, men det ville inte blogg.se tråkigt nog.











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: