Nusa Penida

2017-01-03, tisdag.
 
Idag åkte vi över till Nusa Penida över dagen. Det är en ö som ligger en timme öster om Bali. Där hyrde vi mopeder som vi körde runt hela ön med, eller iallafall så mycket vi hann. Det var SÅÅÅÅ himla vackert!! Hade sett lite bilder men blev helt tagen av den fantastiskt vackra naturen som fanns där. Jag menar titta på det här?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade inte alls förberett på mig hur fin & framför allt stor ön var. Så kände att en dag blev alldeles för lite, hade velat cruisa runt där i 3 dagar till. Men vi hade bokat tur & retur biljett samma dag & hade ingen packning eller något med oss så vi fick motstridigt åka tillbaka till Bali. Men wow vilken ö, så otroligt vacker!! 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: