Gili Trawangan

I lördags åkte vi över till Gili Trawangan, som tillhör ö-gruppen Lombok öster om Bali. Det finns tre Giliöar, Trawangan, Meno & Air. Vi har eventuellt tänkt besöka alla tre och hittills är vi helt förälskade av dessa (denna) ö. Så här blir vi helt klart kvar de två veckorna som återstår av vårt visum. För min del lutar det här åt att bli det bästa stoppet på resan! Stämningen på ön är otroligt nice, vattnet är kristallklart & det marina livet är helt otroligt, sköldpaddor överallt!!

 
 
 
 
 
 
 


Viktoria    •     •  

Hej! Vart var det på Gili T ni simmade och såg sköldpaddorna? :) Vilken sida, vilken strand? Jag är här nu och vill gärna se dem! Svara till min mail om du ser det här :)










Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: