En tisdag i januari

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Alexandra    •     •  

Hej Hanna
Jag befinner mig i Vietnam just nu, upplever dock att vädret är en aning ostabilt och eftersom min semester bara varar i 4 veckor vill jag gärna att solen ska lysa på mig. Funderar på att flyga ned till Bali och sedan ta båten över till Gilliöarna. Tänkte passa på att fråga dig hur du upplever vädret där? Vet ju att det är regnsäsong men just nu känns det ändå srabilar nere hos er än här uppe..










Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: