Dykning vid Balicasag

Igår dök vi vid Balicasag här på Panglao. Vi hade blivit tipsade av några att dykningen där skulle vara helt fantastisk. Så vi hade riktigt höga förväntningar, och dykningen levde verkligen upp till dem. Så roligt! Under vårt första dyk såg vi helt ärligt minst 20 sköldpaddor. Vart man än kollade så simmade de runt eller låg och käkade eller sov. Det var även jättefärgglatt och kryllade av småfisk. Vi såg även några roliga boxfish och andra lite sällsyntare söta fiskar. Det var verkligen som att dyka i ett akvarium. Helt fantastiskt!! Jag har skaffat ett undervattensfilter till min gopro så man kan faktiskt fånga allt på bild någorlunda. Titta hur fantastisk det var:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: