Casa Vintage - Gili Trawangan

 
 
 
 
 
 
 
 
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är det så otroligt nice stämning på Gili. Alla är väldigt trevliga och duktiga på engelska. Det är bra priser på både boenden & mat. Och hela ön är bara allmänt fräsch och städad. Det är absolut inte slitet på något sätt, utan nästan alla restauranger har ett tema på deras inredning. Det finns många restauranger med gungor ute i vattnet, sackosäckar på stranden & hängmattor man kan slappa i. Så det är otroligt fräscht, smakfullt, avslappnat & mysigt överallt. Vårt favorithäng är på Casa Vintage. Där säger de alltid "welcome home" när man kommer dit. Så mysigt! De har riktigt fräsch & god mat där, bäst vy över solnedgången, och deras cheesecake ska vi inte ens tala om(!!!!). 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: