Älskade Gili

Vi har haft becksvart himmel över oss de senaste 4 dagarna. Men igår så vaknade vi äntligen upp till strålande sol och blå himmel igen, och den är kvar även idag, wiho. Vi har förflyttat oss till Gili Air, då vi kände oss sugna på något nytt efter våra 11 nätter på Gili T. Air är väldigt lik Trawangan, men lite mindre sett till restaurangutbud & "centrum". Jag tycker nästan att Air är lite mysigare, det finns inga nattklubbar här utan bara massa mysrestauranger med jättegod och billig mat, och handskrivna vintageskyltar. 

Stranden är lika kritvit här, och havet lika overkligt blått & kristallklart. Vi hyrde cyklar igår och cyklade runt ön. Miljön här gör mig helt pirrig och fnittrig, med fjärilar i hela magen. Det är så himla fantastiskt här. Mysfaktorn är verkligen 100 över hela ön. Jag förundras över hur härlig vardag man faktiskt kan ha. Att livet kan vara såhär bekymmersfritt och H Ä R L I G T. Jag älskar verkligen Gili, skulle kunna bosätta mig här föralltid. Mer bilder kommer så fort jag får bättre wi-fi. Kram!












Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: