Dyka med rävhaj på Malapascua

 
 
 
 
 
Idag gick vi upp klockan 05 för att (förhoppningsvis) dyka med tresher sharks. Lyckligtvis nog hade vi turen på vår sida och fick se tre stycken!! De cirkulerade runt oss varv efter varv och var lika förundrade av oss som vi var av dem skulle jag tro. Det var en otrolig häftig syn & en riktig adrenalinkick. Hajarna är väldigt mäktiga & vackra. Gopron hade lite problem att hantera det mörka ljuset så tidigt på morgonen så det är inte jättebra kvalité på bilderna tyvärr, filmerna är bättre om ni vill kolla på min instagram. Hannarhodiin heter jag där!
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: