Dåligt wi-fi, el nido

Hej vänner!


Vi är i El nido, Palawan just nu. Vi har det superbra & det är så otroligt vackert här. Dock finns det inte wi-fi på hela ön i princip. Det finns ett enda nät som funkar halvdant fram till 08 på morgonen... Så, så fort jag hittar ett bra nät ska jag publicera alla bilder & texter som bara ligger och väntar på att få publiceras. Har så mycket vackert att visa er. Men nu vet ni iallafall att vi lever. Kram till er!












Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: