Lake McKenzie - Fraser Island

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här sjön är helt klart den vackraste sötvattenssjön jag sett. Jag hade jättehöga förväntningar på den här sjön, och var så spänd på att se om det faktiskt ser ut så som jag sett på alla bilder. Och vet ni - det gjorde det!! Det var så vackert. Kontrasterna precis vid strandkanten är så jäkla häftig. Från ljusljusblått till jättemörkt på bara några centimeter. Helt underbart! Perfekt tillfälle att inviga min nya bikini som jag är helt förälskad i. :-)











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: