Sao beach, Phu Quoc, Vietnam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igår gick vi upp tidigt, och var på stranden först av alla. Vi åkte till Sao Beach som vi läst mycket om, och den levde minst sagt upp till våra förväntingar. Ett riktigt paradis!! Där låg vi som klubbade sälar i över 8h, och njöt ända ut i fingerspetsarna. Hittills har vi haft väldigt otur med vädret, vilket inte är så konstigt i och med att det fortfarande är monsunperiod här ännu, övergångsperiod iallafall. Därför blev vi helt överlyckliga när vi lyckades pricka in en solig dag på den här fantastiska stranden. Det är verkligen dagar som dessa man gått och fantiserat om hemma i Karlstad. ÄNTLIGEN är de dagarna här!












Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: