Sista dagen i backen

  






Två bilder från dagens åkning. Igår blev det endast ett enda åk för vädret var så kasst. Istället slappade vi på hotellet fram till lunch & efter det begav vi oss till afterskin där vi stannade ända till kvällen. Riktigt bra afterski faktiskt, hade varit kul att va där med några i ens egen ålder. Imorgon vid 19 går flyget hem till Sverige & fram tills det blir det häng i byn i och med att liftkortet gått ut & vi måste checka ut från hotellet, lite segt men men, en fantastisk resa har det varit iallafall!











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: