min 20-årsdag

            
 
 
 
 




 
 
 
 
Vaknade av blommor på sängen och en dunderfrukost som Samuel fixat. Tog givetvis en tripp till bolaget under dagen, och Samuels familj kom över på tårta. Hade träning på kvällen och efter den så lurade Samuel iväg mig till Casanova där han bjöd på middag. När vi kom hem så väntade Lina i lägenheten, tillsamamns med min familj & glass. Hade verkligen en superbra födelsedag, hade inte kunnat önska mig mer. Är så tackam för alla som uppvaktade mig, speciellt Samuel som till och med tog ledigt från jobbet för att fira mig från morgon till kväll. Lördagen innan så firade hela släkten mig hemma hos mamma och pappa som hade bjudit över hela min släkt + Sara, Samuel, Lina & Emma (som tyvärr är i Thailand) på middag. Jättemysigt!! I förrgår firade jag med vännerna som kom hit på middag & riktigt roliga lekar innan vi begav oss ut på stan. Hade verkligen jättekul!! 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: