Världens bästa pojkvän

Gud jag är helt överväldigad. Sov som en ängel på vårt fina hotell i Kuala Lumpur. Flög vidare till Singapore, och efter ett helvetes jävla massa krångel med booking, som jag aldrig i hela mitt liv mer kommer boka av igen, då de har satt oss i skiten TRE gånger bara under denna resa. Nog om det, så stod vi iallafall utan boende i Singapore, mitt under julhelgen. Vi kollade upp gator med massa hostels, och såg ett boende som hade 20-manna sovsalar som vi tänkte kolla in. Kommer fram till Singapore, Samuel säger att han har kollat upp vilken hållplats vi ska till så jag hänger bara på. Går av, och det ösregnar. Är hungrig, blöt & min väska väger ton, ser inte ett dugg fram emot att gå och leta boende i detta tillstånd. Biter ihop och går efter Samuel. Reflekterar över att vi är i otroligt fina områden för att hitta massa guesthouse. Så svänger Samuel in på ett superflådigt Intercontinental hotel och säger, så, framme. Kollar förbryllat på honom, får en puss & så säger han "god jul morris". Då kom faktiskt tårarna.

 

 
 
 
 
 
 
Så på det här fantastiskt vackra hotellet har vi bott på inatt. Ett dygn av obegränsad lyx och komfort verkligen. Har aldrig i hela mitt liv legat i en så skön säng. Och frukostbuffén imorse var den bästa jag ätit i hela mitt liv. De hade till och med en kock som stekte ihop vad som helst, i vårt fall äggröra & skink & ostomelett. Har verkligen världens bästa pojkvän, är så otroligt tacksam. 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: