Universal studios

 

 

 

26-12-16

Alltså wooooooow!!!!!
Är fortfarande helt tagen av gårdagen på Universal Studios. Hade inte tänkt så mycket på vad som väntade oss där inne, så jag blev så himla imponerad. Allt är så himla påkostat och varenda liten detalj följer temat på respektive område. Mina absoluta favoritattraktioner är: "transformers the ride" och "revenge of the mummy". Transformers är som en vanlig karusell typ, bara att du har på dig 3D-glasögon. Det går verkligen inte att beskriva men det är det häftigaste jag upplevt i hela mitt liv. Du kastas ner för skyskrapor, slungas mellan hus och får glassplitter kastat på dig. Det var så galet verkligt och häftigt så vi var helt mållösa av förundran allihop. Jag tror vi åkte den sex gånger, och var likna imponerade efter varje åktur. Mumie-bergochdalbanan var också svinhäftig, mest för att den var i totalt mörker. Så coolt!!! Är helt tagen av universal studios, vilket ställe!!!











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: