Svar på två kommentarer

"Bokade du dykskolan online eller på plast? :)" //Frida

Hej Frida!
Vi anmälde oss på plats. När vi steg i land på piren stod en kille med en skylt "Bans" så vi fick till och med åka gratis shuttle bus dit. Sen bokade vi in oss på plats i receptionen. Vi träffade några andra svenskar som bokat den innan de åkte dit, och de betalade närmare 1000kr mer var, jämfört med oss. Det finns alltid rum och instruktörer så var inte orolig för det. Skulle den svenska instruktören vara mitt i en kurs så är det bara att vänta och "stå i kö" i högst 3 dagar, om du inte kan tänka dig en engelsk instruktör istället.

 

 

"Hur mycket fick ni betala för detta? :)" // Klara

 

Hej Klara!

 

Vi betalade 9800 bath, vilket i kursen vi får i ATM:sen här nere blir ca 2670 SEK, vilket är riktigt billigt! Då ingick hela utbildning (som bestod av 4 havdyk), 4 hotellnätter, och även tillgång till hela utbildningsboken digitalt efter att kursen avslutats. 

 

Hoppas ni är nöjda med de svaren.

Kram!

 
 

Bans härliga djungelpool












Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: