Petronas tower by night

 
 
 
 
 
 
 
Ikväll åkte vi upp till Shangri-Las skybar och avnjöt denna fantastiska utsikt. Har tagit hundra bilder idag & har massvis att blogga om. Men ikväll har jag & Samuel lyxat till det och checkat in på ett superfint hotell, så nu ska jag koppla bort mobilen och bara njuta och vara med honom istället. Kramis!











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: