❤️❤️ GOD JUL ❤️❤️

Just nu är klockan 00:42 och det har därmed precis blivit julafton. Jag ligger i en 35 grader varm sovsal och försöker sova, trots att lyset är på för en kines står och fönar håret. Idag har vi mött upp Emma & Johan igen, vilket känns jättekul, har saknat dem. Vi har även fått tillskott/besök i form av Karin, jättekul! Så hon ska fira jul med oss här i Singapore. 
 
Det var typ nu ikväll som det slog mig att det faktiskt är julafton imorgon. Det känns så otroligt konstigt. Vi har verkligen haft noll julkänsla fram till Kuala Lumpur, där var det ganska julpyntat och många ställen spelade julmusik. Här i Singapore är det supermycket pynt & musik så här finns det verkligen julkänsla - bortsett från att det inte är någon snö & kyla (inget mig emot). Bara för att vi inte har haft någon julig december känns det inte som att det har varit det hemma heller. Det känns så konstigt att världen där hemma fortsätter precis som vanligt medan vi är borta. Jag har typ tänkt det inte blir någon december eller jul hemma om vi inte är hemma och är med och firar, haha. Men det blir det ju såklart, vilket känns så konstigt!!!
 
Jag tänker på alla mina vänner, släkt & familj som sitter hemma och myser ihop med alla deras nära och kära. Jag älskar verkligen jul. Så himla mycket kärlek och gemenskap, blir varm inombords av bara tanken. Det känns otroligt konstigt att hela min släkt & familj firar det utan mig i år. Även om familjen faktiskt firar den på Phu Quoc - så nära men ändå så långt bort. Jag saknar dom verkligen extra mycket just idag. Min älskade familj & släkt. ❤️
 
GOD JUL alla vänner, släktingar och er som läser. Ta hand om varandra och överös varandra med kärlek och omtanke. Visa varandra uppskattning och njut av dagen och varandras sällskap. Kram!
 
Julen 2015, & mina fantastiska föräldrar.
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: