Bästa stunden på dagen

 
 
 
 
Min favoritstund på dagen. Mellan klockan 15-18 när solen inte längre är stekhet utan mycket mer behaglig. Det blir lågvatten och havet lugnar sig och blir helt knäpptyst och stilla. Vinden brukar avta helt om det fanns någon. Man har i regel ätit en ordentlig lunch och matkomat infinner sig. Samtidigt som man blir väldigt matt av att ligga i solen en hel dag. Då är det så otroligt skönt att ta en nap i skuggan, eller bara ligga och läsa en bra bok eller lyssna på podd. Vill man ha det lite mer livat så brukar alltid strandbarerna dra ut sina sackosäckar och sätta på lite musik som man kan njuta av, till en iskall iste/cola/öl. Eftermiddagar är verkligen något extra på stranden. 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: