Avstickare till västkusten

 
 
 
 
 

Titta vilken mysig plats vi hittade igår, på stranden här i Koh Lipe. Jag & Samuel har åkt över till Thailands västkust, i hopp om att hitta lite mindre och mysigare öar, och även bättre väder. Övriga gänget är dock kvar på östra kusten för att gå på full moon party på Koh Phangan. Så vi kommer att resa på egna håll i nästan två veckor nu, och sedan återförenas i Singapore den 23/12 för att fira jul ihop. Jul är så nära nu?? Surrealistiskt.












Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: