Mot New York!!



Halllooo!!
Sitter på bus4you mot Oslo just nu. Veckan har varit väldigt hektisk & kommande 2 veckorna kommer vara minst lika hektiska. Jag & Samuel har väldigt mycket på gång just nu, & allt händer på en gång. Jag fick för bara någon minut sedan reda på att jag har fått jobb som servitris på Kjell & Bolas under julbordssäsongen. Under veckan har jag även påbörjat min upplärning i charken (eller delin som den heter på Maxi). Trivs oerhört bra där & tycker det är hur roligt som helst!! Sen har jag även blivit uppskriven på några timmar på förskolan solen under november, där jag ska jobba lite extra som mattant, haha. Samuel kämpar för fullt med körkortet också, håller tummarna för att han har det inom några veckor. Det är väl några av alla saker som händer & är på gång just nu. Men först: NEW YORK!!!!!! 👋🏼👋🏼











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: