Juni 2015

Dagarna bara passerar och idag är det en månad och en dag sedan vi tog studenten. Jag hade faktiskt lite ångest över att ta studenten i våras, för jag tyckte gymnasiet var den bästa tiden någonsin och jag ville inte att den tiden skulle ta slut. Men nu i efterhand känner jag bara vad hade jag ångest för? Livet efter gymnasiet är ju ännu roligare & skönare & bättre på alla sätt. Jobbar & tjänar pengar, kan hänga med vilka jag vill hur mycket som helst & behöver inte ägna en minut åt plugg utan när jag stämplar ut är jag klar för dagen. Gymnasietiden var fin men jag saknar den faktiskt inte, (än så länge iallafall). Annars då? Veckorna har tickat på snabbt. Har haft en mysig & trevlig midsommarafton hos Rasmus i Kil tillsammans med Emma, Sara, Lina & ekonomikillarna. Har varit på Räkfrossa Ankdammen, varit på bio, haft myskväll med Christine & Chrille, haft sleepover med Daniela, suttit i gräset på PIP och lyssnat på lite livemusik, varit på Koriander en kväll, tagit ett glas vin på Jaguars uteservering med Anna & Isabella, åkt ut med båten en dag, åkt upp till mormors sommarstuga för att fira hennes födelsedag, myst med Carros kattungar, käkat middag med Lina, Johannes & Samuel, gått ganska långa pws & jobbat väldigt mycket. Det är väl en ganska bra sammanfattning av mitt juni. 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: