20150725

Hallå där bloggen!!
Bloggade för tusan för bara två veckor sedan ju, men tänkte slänga in en till update ändå. Vad har hänt sen sist då? inte mycket alltså. Samuel har haft semester så han har varit hemma i hela två veckor så jag har väl mer eller mindre spenderat varenda dag med honom. Vi har varit ute och käkat på Alfie, åkt båt, varit på grillkväll, ätit brunch på scandic med min storebror & hans flickvän & lite allt möjligt. Jag Sara lina issa & Sanna har varit på Korri en kväll, några luncher har inhandlats från matmässan på torget (wow så gott!!), Chrille har jag hunnit träffa en dag också, farmor som nyss fyllde år har firats ute i stugan & William har firats hemma hos oss. Imorgon gör jag min sista arbetsdag innan lite ledighet väntas, satan så skönt det ska bli. Hörs da














Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: