Stockholm Stockholm världens stad

Befinner mig i min absoluta favoritstad efter New York, nämligen Stockholm. Vädret är på topp och shoppingen lika så. Har bland annat köpt en jättefin body som jag suktat efter väldigt länge. Nu ska vi snart ut och käka och imorgon väntar ännu mera shopping och något utflyktsmål om jag känner min mor rätt. Sen ska eventuellt JAG ska köra oss hem till Karlstad.












Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: