SOMETHING I NEED



1. fina körsbärsträd 2. nya klänningen som jag invigde förra helgen. 3. lunch på sandgrund med min majsboll 4. en bild från när mamma och pappa tvingade med mig på 10km på kilenegården en lördagmorgon.

Vad har jag gjort sen sist egentligen? Har haft väldigt roliga helger med mina giiiirls, vissa mer lyckade än andra om man säger så. Jobbat på sjökvistens 2 gånger. Bockat av fysikprov, kemiprov, biologiprov, alla NP i svenska och engelska från det milslånga provschemat, ätit massvis med glass och jordgubbar, haft dansuppvisning i sundstaaulan som faktiskt gick riktigt bra trots omständigheterna, klippt mig och slingat håret, invigt grillen för i sommar, satt upp studsmattan, cyklat 2 mil runt hammarö med Lina, gått massa powerwalks och även kommit igång med träningen på allvar efter att nu i efterhand ha fått reda på varför mina diskar blev vattenfyllda. Spelat kubb ett par gånger, haft ett par grillkvällar med olika tjejer och som vanligt pluggat som en gnu.











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: