Hagaparken

 

Hamnade i Hagaparken imorse i väntan på att affärerna skulle öppna, väldigt fint där faktiskt. Trots att det ösregnade hela eftermiddagen så har Stockholm levererat ur alla perspektiv och jag längtar redan tills jag ska dit igen, vilket är på onsdag lättare sagt. Vi avslutade vår vistelse med en morsdagsmiddag på Melkers mysiga restaurang Grill, vilket var oerhört gott. Sen körde jag oss mer än halva vägen hem och det gick mindre bra om man säger så, men hem kom vi iallafall. Har verkligen haft en kanonbra helg med underbar mat, riktigt bra shopping och mysig tid ihop med min kära familjen, massa kärlek till dem. Nu väntar sängen puss godnatt!












Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: