bilder från grillkvällen

Idag blev det klart att jag har fått sommarjobb. Har bland annat fått kommunalt jobb som sommarforskare på universitetet. Det var väl inte direkt det jobbet jag önskade mig mest av alla om man säger så, men vad jag har hört så ska det tydligen vara väldigt slappt. Är ytterst tacksam över att jag har fått något jobb överhuvudtaget då det såg väldigt mökt ut på den fronten ett tag. Sen fick jag även bekräftat av Carli Choklad att jag ska få jobba hos dom drygt tre veckor i sommar vilket gjorde mig väldigt väldigt glad då det var drömmen för sommaren typ. Åh vilken lättnad. På onsdag är det äntligen dags för Beyonce som jag längtat efter i bra många veckor nu, och i helgen är en klassfest inbokad, wiiiiiii.






 
kom på att jag inte har lagt ut bilderna från grillkvällen vi hade med några klassisar för ett tag sedan. Blev väldigt dålig kvalite på bilderna men gillar dom skarpt ändå bara för alla är så glada och fina. 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: