BEYONCE

Har så extremt mycket jag vill skriva så vet inte riktigt var jag ska börja. Har utan tvekan haft ett av de bättre dygnen i mitt liv de här två dagarna i Stockholm. Allt har bara varit så jäkla äg, helt ärligt. Beyonce var så sjukt otroligt jäkla bra så det går inte att beskriva. Stämningen var magisk och det var så himla mäktigt så jag fick inte fram ett ord bara stod och grät så jag skakade när jag såg henne träda in på scnen. Låter så himla töntigt när jag skriver det och jag blev själv väldigt chockad över min egna reaktion måste jag erkänna men alltså det gick inte att hantera det var så himla pampigt, mäktigt, fint och bra på alla sätt. Run the world, end of time, single ladies och I miss you var mina favoritnummer. Blev så oerhört besviken på att hon inte körde I was here det var verkligen en besvikelse men jaja man kan inte få allt. Släpade även med mig kameran men den beslag tog Globen så har tyvärr inga bilder att lägga ut så får hänvisa till min instagram där man kan se vad jag och Emma har haft för oss senaste timmarna, så sjukt jäkla roligt dygn verkligen, som avslutades på bästa sätt på ett väldigt oväntat men roligt sätt genom Stockholms gator. 

 


 
 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: