att blogga eller inte blogga?

en fråga jag har funderat på många gånger i mitt liv. Läser en mängd andra bloggar och känner bara hur extremt dålig jag själv är på att blogga. Lägger ut tråkiga inlägg med halvkassa bilder och uppdaterar extremt dåligt så egentligen borde jag nog lämna bloggvärlden till dom som verkligen kan sin grej. Fast grejen är att jag bloggar inte för att bli bloggare eller för någon annans skull, jag bloggar för att ha någonstans att förvara och publicera mina bilder och för att skriva upp saker jag själv vill kunna gå tillbaka och läsa någon gång i livet. Så ja efter många om och men har jag kommit fram till att jag nog ska ha bloggen vid liv trots allt, fast absolut inte med daglig uppdatering utan när jag känner för det. Nu vet ni, följ mig på bloglovin så slipper ni kika in i onödan. PUSSAR

 












Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: