GRATTIS MAMMA



Hejsan svejsan här har det uppdaterats lika bra som alltid ser jag, woopsie. Har haft en oerhört lång vecka och längtat efter helgen mer än någonsin. Igår fyllde mamma 43 år vilket vi firade genom att käka på Via Appia tillsammans med övriga släkten. Idag har jag jobbat och faktiskt så tabbade jag mig inte idag. Ikväll väntas det 18-års fest för Kristian som fyller år men innan det blir det lite tacosmys med la familla. Ha det braaaaaaa











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: