hurry up, we're dreaming



Är på världsbäst humör. Har grymmaste planerna för sommarlovet och kommande helger, längtar ihjäl mig!!! Har kommit fram till att min vardag enbart går ut på att längta efter saker. I eftermiddag ska jag möta upp Jossan och så ska vi på treårskalas hos vårat lilla hjärta, ska bli jättekul att få träffa hans släkt, tänkte ta med mig kameran och dokumentera så har ni tur får ni se några bilder. Inviger även min nya blus från oddmolly idag, köpte den när jag och maja var i stockholm, vad tycker ni?? pusspuss!


Haggan    •     •  

Shit vad snygga ni är!!

Svar: haha tack så mycket mitt hjärta!!
Hanna Rhodin

Lina    •     •  

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaassnygg!!!

Svar: åh tack hjärtat!!
Hanna Rhodin










Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: