Hultsfred

Ligger i sängen och är helt slut efter ett hårt arbetspass på Carli och ett ännu hårdare träningspass på Sats. Är ensamhemma och dunkar Hultsfredslistan så högt i högtalarna så min puls mer eller mindre anpassar sig till basen känns det som. Kollade nyss igenom alla filmer och bilder från Hultsfred och börjar nästan gråta, helt ärligt alltså. Kommer kunna leva på den kvällen resten av året för det var så in i helvetes jävla bra. Har inte lyssnat på något annat än Hultsfredlistan sen jag kom hem (eller snarare på hela den här månaden) och låtarna blir bara bättre och bättre för varje gång och tanken på att jag faktiskt var där och faktiskt har sett och hört det live gör bara så känslorna blir ännu starkare, blir typ varm i hjärtat. Bastille var nog bäst på Hultsfred, eller nej alltså hans spelning var inte bäst för han spelade så tidigt det förstörde väldigt mycket. Men han är den som jag är gladast över att ha sett live om jag formulerar mig så. För Two Door Cinema Clubs spelning nog var den bästa. För dom var jävligt bra live och dom var på största scenen ganska sent på kvällen. Plus att deras publik var jäkligt bra vilket förhöjer hela spelningen. Så dom var nog bäst om jag måste bestämma en enda, men alla var bäst på olika sätt faktiskt så det är väldigt svårt att avgöra. Knife Partys spelning är ju utan tvekan den sjukaste spelningen jag varit på under hela mitt långa liv för den var GALEN. Phoenix imponerade förvånandsvärt mycket då de inte är ett band jag fastnat så speciellt mycket för tidigare. Måste även skriva att jag är lite besviken på Imagine Dragons då det inte var lika bra live som jag hade hoppats på, även om de fortfarande var bra så hade jag väntat mig mer, faktiskt. Så nu fick ni er en liten utvärdering från Hultan också. Guuuu så jag tjöter. 
 
 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: