oförglömligt

Alltså jag förstår inte riktigt att jag och Maja faktiskt har varit i Hultsfred. Att vi liksom tog tåget dit i smyg och spenderade en magisk natt där för att sedan sitta i skolbänken som om ingenting hade hänt på fredagmorgonen. Allt är bara så overkligt. Förstår knappt att jag faktiskt ha fått se megasöta Bastille live och att jag stod bara några meter ifrån han medans han sjöng bl.a Oblivion och Flaws som är två låtar som jag håller väldigt varmt om hjärtat. Att liksom få stå och gunga och dansa till det ihop med en folksskara som var precis lika lyrisk som jag själv var bara SÅ MAGISKT. åååååh kolla bara på den här fina covern.
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: