UPPDATERING FRÅN ITALIEN

Ligger just nu i solstolen på stranden med citron i håret och en bok i knät. Italien är lika underbart som alltid. Är här för tredje sommaren i rad och precis som alltid åker vi aldrig tillbaka till samma ställe utan vi åker runt bland nya städer hela tiden.Vi bor i Minori vid amalfikusten och har under våra knappa två veckor besökt städerna Amalfi, Positano, Capri, Sorento, den uppgrävda staden Pompeii och vulkanen Vesuvio. Imorgon åker vi till Neapel och spenderar våra två sista dagar där. Precis som alltid är italienarna supercharmiga, maten och glassen gudomlig, städerna supermysiga och pittoreska, temperaturen runt 30 och havet underbart blågrönt. Har det sååå bra här. Älskar verkligen Italien, måste nog säga att det är mitt favoritland. Nej nu måste jag bada, rinner snart iväg i sanden. Ville bara säga att jag lever ifall ni skulle sakna mig lite. Lovar att lägga ut massa bilder när jag kommer hem. PUSS PÅ ER.
 
 
 
 
 
 


emma    •     •  

varför har du citron i håret? haha dafuq










Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: