ÖVERTAGG

ASXSAXZMXASQSDH är så extremt taggad för morgondagen och pip så jag finner knappt ord. Först ut är Panda Da Panda, och veckan kan ju knappast börja bättre. Tror att hans spelning kan ta sig in på listan för de fem bästa spelningarna på hela festivalveckan faktiskt. Hoppas verkligen det iallafall!! Tältet blev idag uppsatt och det mesta av alla grejer är redan där så nu är en åtta timmars långs arbetsdag allt som står mellan mig och PIP. Herregud förtår inte att den här veckan plötsligt är här. Kommer bli så in helvetes jävla nice. Några av alla spelningar som jag utan tvekan ska se är: Panda da Panda, Håkan Hellström, Urban Cone, Movits!, Rebecca & fiona, Maskinen, Icona Pop, Oskar Linnros, Miriam Bryant, Lorentz och Sakaias, Stor, Shout out Louds, Lune, Scooter och Näääk & Nimo. kommer bli SÅ FETT. Speciellt Håkan Hellström, har velat se han i tre år i rad utan att ha fått göra det och nu ska jag äntligen få göra det. Kommer bli magiskt!! Känns som att det ska krävas mycket för att den här veckan inte ska bli sommarens bästa. PUSS HEJDÅ PÅ ETT TAG

 
Lite blandade bilder från Liseberg, middagen hos Daniela & kvällsmys på CCC med B&J och Lina. 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: