Hon vill va du, hon skulle vilja ta din plats.

Skulle egentligen ha åkt ner till Maja på kusten onsdag-fredag men nu blir det inte så, så nu har jag tagit ledigt från jobbet i onödan. Blir verkligen lack när planer ställs in eller förändras, men men nu är det så helt enkelt. Idag har jag iallfall träffat saknade Anna som har varit utbytesstudent i London i ett helt år, var verkligen superroligt att äntligen få träffa henne och höra allt om London. Tycker verkligen att ni borde kika in hennes reseblogg här, godnatt på er mina hjärtan.

 

 
lisa i båten,jag,anna











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: