SVARTVITT

 
Hittade en bild på mig och Oliwer från i våras någon gång. Ska snart åka till mormor en stund och efter det ska jag till stan och fika med nyårsgänget och senare ikväll ska jag åka till Hammarö och lämna lite grejer och förhoppningsvis kanske jag får övningsköra dit, wiho! & följ mig gärna på bloglovin!


Emma    •     •   http://hagbemma.blogg.se

Jääklar vad fin du är

Svar: säger du, finaste hagis
Hanna Rhodin

HHHHHHHHHHHHHHHHHHH    •     •  

bra snyggggggggg o aa du vet, såklart!










Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: