karin



Har precis kommit hem, har varit kvar på skolan för att fota dansbilder på Karin i två timmar. Blev väldigt många bilder, tycker att några blev riktigt coola så ska lägga upp ett par här så fort jag är klar med redigeringen. Blev så himla glad när jag såg att jag hade haft 100 besökare här i helgen, hoppas ni fortsätter kika in, ni äger. PUSS.











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: