156 dagar kvar



En bild från i förmiddags då jag Emma & Anna körde ett stenhårt Tabatapass på Sats. Imorgon är det tillbaka till verkligheten med tidiga morgnar, skola och högar av plugg som gäller. Kollade provschemat inför våren förut och det ser  inte bra ut kan jag bara säga, ångesten har redan anlänt. Dessutom vill jag inte lämna min klass till sommaren, vill verkligen inte det. Men om det är något positivt så är det väl att jag numera äger ett busskort och kan åka hur mycket buss jag vill, frihet. Idag är det dessutom precis en månad kvar tills jag fyller år igen, var tar tiden vägen?! Vill inte bli 17 vill vara föralltid 16.











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: