sista dagen som sexton

Sitter och gosar med lilla stifler och majsan åkte ganska så nyss. Var på stan och catcha up med Lisa som dessutom bjöd på fika på Melkers förut, känns som evigheter jag träffade henne senast!! Nu borde jag egentligen ta tag i lite plugg men det är inte det jag vill lägga mina sista timmar som sexton på så istället tänkte jag sätta på min favoritfilm och mysa ner mig under täcket. Ja, så får det bli! Usch vill inte ens tänka tanken att jag blir 17 imorgon, har värsta åldersnojan någonsin typ. Fatta att jag fyller 18 nästa år?! nej asså det går bara inte att förstå, var tar åren vägen?!
 
 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: