❤❤❤❤ BEYONCE ❤❤❤❤

Jag och Emma lyckades med hjälp av världens bästa mammi få tag på två biljetter till Beyonce imorse. Blev så himla himla glad så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag och Emma stod i centralhallen på sundsta och bara pep, hoppade och grät, åh asså ni förstår inte lyckan!! Sjukaste var när Maja fem minuter senare skickar ett sms att Urban Cone kommer till Putte I Parken. Glädjedamp. Ärligt vad har jag gjort för att förtjäna allt det här? känns typ för bra för att vara sant. 2013 kommer bli så sjukt fett år, är så glad att jag inte kan hantera mig själv


 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: