två bilder från igår

Tänkte kompensera er för den dåliga uppdateringen med att lägga upp två inlägg på raken. Måste bara fråga er en sak, tycker ni att jag använder ett formellt och annorlunda språk här på bloggen? Fick nämligen höra av en kär vän att jag skriver på ett väldigt annorlunda sätt tydligen?? Jag själv tycker såklart inte det då jag alltid skriver på ett och samma sätt liksom, men tycker ni att jag formulerar mig och skriver på ett annorlunda sätt?? Kul att veta isåfall, haha. Nu ska jag strax sticka iväg på ett möte, är inte ett dugg sugen egentligen men plikten kallar, dissar bussen för cykeln och får mig även 22km:s motion på köpet. WEY.

 
 
 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: