I'm not your toy

Gårdagen bjöd på sommarlovets sista utgång tillsammans med Sara, Cecilia och Benjamin. Satan i gatan vilken blöt men rolig kväll det blev. Nu ska jag strax kila iväg till Romstad för att hänga lite med cicci i några timmar. Maja kommer även hem från Strömstad ikväll, och inte bara hem till Karlstad utan hem till mig för att sova här, megamyz!!

 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: